فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 فرمانده کل ارتش از وضعیت و نحوه آموزش دانش‌آموزان دوره رزم مقدماتی آموزشگاه‌های نظامی ارتش در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی بازدید کرد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، در جمع فرماندهان و دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش که در حال طی دوره آموزش رزم مقدماتی در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی هستند گفت: آینده کشور و ارتش متعلق به شما جوانان است.

وی با تأکید بر تأثیر بالای دیدارهای چهره به چهره توسط روحانیون و پیشکسوتان با کارکنان وظیفه افزود: تبیین و تشریح عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تحت عنوان دوره تئوری معارف جنگ، برای کارکنان وظیفه تأثیر بسزایی در ارائه تصویر چهره درخشان و ایثارگر ارتش دارد.

سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه جبهه‌ها چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن، در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه همواره در کنار ملت شریف ایران اسلامی و در خط مقدم بوده، امروز هم در مصاف با این بیماری مرموز و منحوس، توان و ظرفیت بهداشتی و درمانی خود را برای کمک به مردم عزیزمان پای کار آورده است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: افرادی که آموزش‌های لازم را در این مرکز سپری می‌کنند غالباً نخبگان و آینده‌سازان کشور هستند. بنابراین لازم است از این موقعیت به خوبی استفاده شود تا نقش ارتش را در تمامی عرصه ها بشناسند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,امیرموسوی

تاريخ : یک شنبه 7 دی 1399 | 12:0 | نویسنده : سعید علوی |

 تهیه کننده و گارگردان فیلم سینمایی« اوج 110» با امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در دیدار با جلیل شعبانی تهیه کننده و سیاوش سرمدی گارگردان فیلم سینمایی اوج 110، با اشاره به صفات برجسته شهید ستاری گفت: شهید ستاری فرماندهی مومن، متعهد، تیزهوش و کاردان بود و طرح ها و ابتکارهای زیادی در تجهیز سیستم های راداری و پدافندی به اجرا گذاشت. تاسیس دانشکده پرواز، دانشکده هوا و فضا، ایجاد شبکه دیده بانی و تاسیس مرکز اوج برای تقویت بنیه نیروی هوایی، راه اندازی مرکز پژوهش، تحقیقات و آموزش و اسکورت ناوگان تجاری کشتی های نفتکش ایران در خلیج فارس و دریای عمان در سال های دفاع مقدس فقط گوشه ای از خدمات این شهید بزرگوار است.

برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نهاجا,فیلم,اوج110

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 | 13:22 | نویسنده : سعید علوی |

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بیمارستان هاجر با کادر درمانی مجرب جزو پیشتازترین و پیشگام‌ترین بیمارستان‌ها در حوزه پذیرش بیماران کرونایی است.

  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان هاجر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) گفت: بیمارستان هاجر در حوزه پذیرش بیمازان کرونایی، پیشتازترین و پیشگام‌ترین بیمارستان‌های کشور است.

  وی با اشاره به تقدیم شهدای مدافع سلامت ارتش در حوزه کرونا افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرد که ۴۶ هزار از این شهدای گرانقدر از نیروی زمینی ارتش است، نیروی زمینی ارتش در دفاع از حریم اهل بیت (ع) نیز ۸ شهید تقدیم انقلاب کرد و در مقطع کنونی و در حوزه بیماری کرونا تا کنون ۸ شهید مدافع سلامت تقدیم کشور عزیزمان داشته است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اینکه تعداد ۲۸ بیمارستان نزاجا از اولین روز شیوع بیماری کرونا در خدمت بیماران کرونایی هستند خاطر نشان کرد: حدود ۵ هزار بیمار کرونایی در ببمارستان‌های نزاجا بستری شده اند که این آمار بیانگر حضور موثر و همه جانبه کادر درمانی مجرب است که از اولین روز‌های شیوع کرونا در صحنه حاضر بودند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نزاجا,کرونا

تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 | 13:18 | نویسنده : سعید علوی |

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به تقاضای ریاست محترم جمهوری، صرفا با تمدید زمان بررسی لوایح FATF موافقت فرموده‌اند.

 

 روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشر شده در خصوص تمدید زمان بررسی لوایح FATF اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همانگونه که دبیر محترم مجمع درحاشیه جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام (۹۹/۹/۱۹)، در جمع خبرنگاران اعلام کردند، ریاست محترم جمهوری طی نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری ضمن درخواست تمدید زمان بررسی لوایح “پالرمو” و “سی اف تی” مربوط به پیوستن‌جمهوری اسلامی ایران به گروه اقدام مالی (FATF) در مجمع تشخیص مصلحت نظام، از معظم له درخواست کرده اند که مجمع، با اضافه کردن تحفّظ جدید، شرایط الحاق به این‌معاهدات را فراهم‌کند.

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به دو درخواست مذکور، صرفا با تمدید زمان بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت فرموده اند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: کمیسیون‌های مجمع در سال جاری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جلسات مستمری داشته اند و نشست‌های صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز متناسب با وجود دستور و ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا برگزار شده است.


برچسب‌ها: آسمانی هارهبرانقلابFATF

تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 | 19:7 | نویسنده : سعید علوی |

یک مقام بلندپایه سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در مستندی که درباره عملیات‌های ترور موساد از تلویزیون این رژیم پخش شد، اذعان کرد، اسرائیل ضربات دردناکی از ایران دریافت کرده که افکار عمومی از آن مطلع نشده است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی سه‌شنبه‌شب مستندی از عملیات‌های تروری پخش کرد که سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) در دهه‌های اخیر اجرا کرده است.

وبگاه خبری «رأی الیوم» نوشت، در این مستند ترور دانشمند هسته‌ای ایران محسن فخری‌زاده که ماه گذشته ترور شد به شکل نمایشی به تصویر کشیده شد. تهیه‌کننده این مستند الون بن داوِد تحلیلگر امور نظامی اسرائیلی است و در مستند تأکید کرد که اسرائیل تا این لحظه مسئولیت این ترور را بر عهده نگرفته است.

در این مستند، رام بن باراک نایب رئیس پیشین موساد در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت، ایرانی‌ها بسیار باهوش، باپشتکار و باتجربه هستند. او اشاره کرد که اسرائیل در دوره‌های گذشته ضربات از آنان (ایرانی‌ها) دریافت کرده‌اند بدون آنکه مردم بدانند. او به نقش نظارت نظامی اسرائیل که مانع نشر چنین اخباری می‌شود اشاره‌ای نکرد. 


برچسب‌ها: آسمانی ها,تروریست,موساد,ترور,دانشمندان,هسته ای

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 | 19:2 | نویسنده : سعید علوی |
در پی ادامه حمله سایبری به شبکه‌های الکترونیکی برخی مراکز دولتی آمریکا، همه مراکز و سازمان‌های امنیتی این کشور به حال آماده باش در آمده‌اند.
 

سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند در  حملات سایبری اخیر، شبکه‌های الکترونیکی مراکز دولتی هدف قرار گرفته اند، این حملات همچنان ادامه دارد و بسیار گسترده هستند.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا اتهامات خود را متوجه روسیه کرد، اما سفارت روسیه در واشنگتن چنین اتهاماتی را به شدت رد کرد.

شاهر بسطی، گزارشگر شبکه با اشاره به این حملات گسترده به مراکز دولتی آمریکا افزود: این حملات باعث شد همه دفاتر و مراکز وابسته به سازمان اطلاعات آمریکا برای مقابله با این حملات بسیج شوند.

سازمان اطلاعات آمریکا با اشاره به حمله سایبری به این مراکز در روز‌های گذشته افزود: این حملات که همچنان هم ادامه دارد خسارات زیادی به سامانه‌های الکترونیکی دستگاه‌های دولتی وارد کرده است.

پ


برچسب‌ها: آسمانی ها,امریکا,حملات,سایبری

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 | 18:54 | نویسنده : سعید علوی |
 یک کاربر فضای مجازی در واکنش به شعرخوانی اردوغان طی توییتی نوشت: ای کاش رییس جمهور کشورمان این شعر شهریار را در جواب اردوغان بخواند.

 ایگیت‌لر یوردو قفقازیم سنه مندن سلام اولسون سنین عشقوندن ایراندا هنوز صبری تالان واردیر آنام تبریز منه گهواره ده سویلردی یاوروم بیل سنین قالمیش اوتایدا خاللی تئللی بیر خالان واردیر

 سلام ما بر تو ای دیار جوانمردان قفقاز هنوز ایران از فراق تو بیقرار است. مادرم تبریز در گهواره به من می گفت من خواهری گمشده با خال لب و طره افشان در آن سوی ارس دارم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


برچسب‌ها: آسمانی ها,اردوغان,ارس,شهریار

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1399 | 12:8 | نویسنده : سعید علوی |

 
 یادواره ۸۱ سرباز سرافراز شهید پایگاه هوایی تبریز در دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان، سربازان و  خانواده‌های شهدای سرباز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی جانشین فرمانده پایگاه شهید فکوری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز گفت: سربازان یکی از ارکان اصلی دفاع ملت ایران در مقابل تجاوز رژیم بعث عراق بودند و بسیاری از آنان در همین لباس مقدس سربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ولی نقش آنان به دلایل مختلف کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: فرصت پرداختن به نقش موثر سربازان در دفاع مقدس هنوز باقی است و از جهتی سربازان نیاز به الگوهای متناسب خود برای خدمت عاشقانه به کشور و میهن دارند.

برچسب‌ها: آسما نی ها,ارتش,نهاجا,شهیدفکوری,سرباز

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1399 | 12:3 | نویسنده : سعید علوی |

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم اهدای نشان نصر درجه یک از سوی مقام معظم فرماندهی کل قوا به دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچگاه از خون پاک فرزندان برجسته خود نخواهد گذشت تصریح کرد: امروز به نمایندگی از ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران، آحاد فرماندهان و کارکنان غیور ارتش مراتب احترام و تبریک و تسلیت خود را به خانواده شهید دکتر محسن فخری زاده اعلام می دارم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تکریم و تجلیل از مقام شامخ دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده را پاسداشت علم و دانش و فرهیختگی فرزندان برومند ایران اسلامی دانست و افزود: این شهید والامقام در سخت ترین شرایط تحریم در مقابله با نظام سلطه توانستند قله های پیشرفت و ترقی را طی کرده و ایران اسلامی را علیرغم همه دشمنی ها و هجمه های سخت و نرم استکبار جهانی به جایگاه واقعی خود نائل کنند.

برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,امیر,موسوی

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1399 | 12:1 | نویسنده : سعید علوی |

روحانی ۹ سال قبل درباره مخالفت رئیس‌جمهور با اجرای قانون چه گفت؟

 روحانی نمایه


حسن روحانی در سال ۱۳۹۰ معتقد بود که مقاومت رئیس‌جمهور در مقابل قانون مصوب مجلس، تخلف است و مجلس باید به علت این تخلف، رئیس‌جمهور را استیضاح و برکنار کند.

   - حسن روحانی در حالی اخیرا با دو قانون مجلس درباره پرداخت یارانه معیشتی به مردم و مقابله با تحریم‌های آمریکا مخالفت و از ابلاغ این دو قانون مهم خودداری کرده، که ۹ سال قبل معتقد بود اگر رئیس‌جمهور در برابر قانون مصوب مجلس، مقاومت کند، مجلس حق دارد او را استیضاح و برکنار کند

 در خرداد ۱۳۹۰ نشریه نسیم بیداری مصاحبه‌ای با حسن روحانی انجام داده بود که در آن وی از قانون‌گریزی دولت احمدی‌نژاد انتقاد کرد.
 

برچسب‌ها: آسمانی ها,حسن,روحانی,مجلس,شورای,اسلامی

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1399 | 11:31 | نویسنده : سعید علوی |

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: صد‌ها جوان دانشمند کشور، راه شهید فخری‌زاده را با قدرت ادامه می‌دهند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش امروز در حاشیه مراسم بزرگذاشت شهادت شهید محسن فخری زاده که در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: صد‌ها جوان دانشمند کشور، راه شهید فخری زاده را با قدرت ادامه می‌دهند.

وی افزود: راه این شهید را همانند بقیه شهدا ادامه خواهیم داد و به برکت خون این شهید مسیر نورانی وی تداوم می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه آنچه دشمن در این ترور و اقدامات مشابه آن هدف قرار داده، این است که ایران به توانمندی‌ها و قله علم و دانش دست پیدا نکند، اما کور خوانده است و دشمن هرگز به این خواسته خود نخواهد رسید، تاکید کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند، هر چه داریم به برکت خون شهداست.

دریادر سیاری با اشاره به اینکه به برکت خون این شهید، این مسیر روان‌تر و با قوت‌تر ادامه می‌یابد و دستیابی ایران به قله‌های بلند نزدیکتر می‌شود، گفت: دشمن نمی‌تواند جلوی رشد انقلاب ما را بگیرد و این را در ۴۲ سال گذشته همواره ثابت کرده ایم.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,امیرسیاری,شهیدفخریزاده

تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1399 | 11:27 | نویسنده : سعید علوی |

رئیس دفتر فرماندهی معظم‌کل قوا گفت: در نیروی دریایی ارتش، نیروهای کارشناس و توانمند پای کار حضور دارند که خلاقیت آن‌ها در جهت خودکفایی همه تجهیزات زبانزد است.

سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی کل قوا در آیین رونمایی از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، با تاکید بر اینکه در بخش هوایی به فناوری جدیدی در سطح منطقه دست پیدا کردیم، اظهار کرد:  این فناوری در هوا بیش از توانمندی های قبلی ما بوده و نشان از دست برتر ایران اسلامی است. در دریا دست برتر هستیم و نیروی دریایی راهبردی شکل گرفته است.

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا درباره نمایشگاه تجهیزات نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی حرف های زیادی برای گفتن دارد و شاهد دستاوردهای خوبی در این نمایشگاه بودیم. سردار شیرازی با تاکید بر اینکه حضور نیرو های دریایی در آب های دور دست موجب اقتدار نظام اسلامی است، ادامه داد: در نیروی دریایی ارتش، نیروهای کارشناس و توانمند پای کار حضور دارند که خلاقیت آن‌ها در جهت خودکفایی همه تجهیزات زبانزد است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی دریایی در سپاه و ارتش هم افزا، همکار، هماهنگ در جهت دفاع از انقلاب و مردم در دریا و اقیانوس هند حضور دارند و توانمندی های ما روز به روز در حال افزایش است.


برچسب‌ها: آسمانی ها,سردار,شیرازی,نداجا

تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 | 12:35 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت