فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه با سی ان ان به پاره‌ای از مسائل از جمله مسئله هسته‌ای ایران و پیامد‌های ترور دانشمند ایرانی پاسخ داد.

  جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که دولت بعدی آمریکا برای پاسخگویی به فعالیت هسته‌ای ایران به روابط بهتر با متحدان سنتی خود در اروپا و اقیانوس آرام احتیاج دارد.

او در مصاحبه با شبکه سی ان ان مدعی شد: سیاست خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا از توافق هسته‌ای ایران فقط ایران را به سلاح هسته‌ای نزدیک کرد.

بایدن همچنین یک هفته پس از ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران در نخستین اظهارنظر بار دیگر تمایل خود را برای پیوستن به توافق هسته‌ای ایران در صورت پایبندی تهران تأیید کرد. اما خاطرنشان کرد که او قصد ندارد به تهران اجازه دهد به توانایی هسته‌ای برسد.

 

ادامه مطلب ...


برچسب‌ها: آسمانی هاامریکابرجامجوبایدن

تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 | 12:31 | نویسنده : سعید علوی |

فرمانده کل ارتش گفت: دست جنایتکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می‌شود.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پی شهادت محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهادت دکتر محسن فخری زاده، این مدیر خدوم و مخلص را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شهید پرور و جامعه علمی و دفاعی کشور و وزیر محترم دفاع تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی‌توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه صلح جویانه بازدارند و ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

در ادامه پیام امیر سرلشکر موسوی آمده است، دست جنایتکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می‌شود و این اقدام زبونانه نزد ملت‌های آزاده جهان محکوم است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت این توطئه خبیثانه با قدرت اعلام می‌دارد، حق انتقام از دشمنان در هر عرصه دیگری برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.»


برچسب‌ها: آسمانی ها,ترور,شهیدفخریزاده,فرمانده,کل,ارتش

تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1399 | 12:13 | نویسنده : سعید علوی |

وزیر اطلاعات از آغاز شناسایی عناصر خود فروخته و عاملان ترور و به شهادت رساندن رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات از آغاز شناسایی عناصر خود فروخته و عاملان ترور و به شهادت رساندن محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع خبر داد.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات به این شرح است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

شهادت مظلومانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده موجب تالم و تاسف گردید. اینجانب از طرف خود و کارکنان خدوم وزارت اطلاعات شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید و ملّت شهیدپرور ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه رب الشهداء همجواری با حضرت سیدالشهداء در رضوان برین و برای خانواده معظم شهید و بازماندگان، شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌نمایم.

به آگاهی مردم عزیز و قدر شناس کشورمان می‌رساند سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز نموده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هدایت کنندگان جنایت کار خواهند گرفت».


برچسب‌ها: آسمانی ها,ترور,شهیدفخریزاده,وزیراطلاعات

تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1399 | 12:1 | نویسنده : سعید علوی |

از تشویق به تخریب اموال عمومی تا فعالیت منافقین برای تشویش اذهان مردم در فضای مجازی

   یکی از محور هایی که رسانه های معاند و خارجی متاثر از سیاست های رسانه ای و خارجی خود به دنبال محقق کردن آن هستند، افزایش آشوب ها و ناآرامی ها و به دنبال آن ایجاد تغییر  در رفتار نظام و در نهایت تغییر نظام در جمهوری اسلامی است. بنابراین ترویج و راه اندازی کمپین ها و قرارگاه‌هایی برای افزایش اعتراضات در ایران و تغییر ماهیت دادن این اعتراضات از جمله کار هایی است که توسط آنها پیگیری می‌شود. در ادامه به بررسی برخی از این فعالیت ها می‌پردازیم. 

 

قرینه سازی اغتشاشات با روند پیروزی انقلاب اسلامی. ادامه مطلب 


برچسب‌ها: آسمامی ها,منافقین,فضای,مجازی

تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1399 | 10:35 | نویسنده : سعید علوی |

آیین الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی به نیروی دریایی سپاه با حضور سرلشکر سلامی برگزار شد.

آئین  الحاق ” ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی «به نیروی دریایی سپاه» صبح امروز (پنجشنبه ) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات و مسئولین  لشکری و کشوری برگزار شد.

ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی شناوری سنگین ،چند منظوره و دوربرد است که قابلیت حمل و عملیاتی کردن انواع پهپاد و  سامانه های موشکی ، پدافندی و راداری را دارد.

این ناو با تناژ ۱۲ هزار تن و طول ۱۵۰ متر و عرض ۲۲ متر دارای رادار آرایه فازی سه بعدی، موشک‌های سطح به سطح، سطح به هوا، سامانه‌های مخابراتی یکپارچه بسیار پیشرفته جنگال و موشکی سوم خرداد با قابلیت حمل بالگردها، پهپادها و شناورهای عملیاتی است که همه آنها از تولیدات داخلی بوده  و توسط جوانان متخصص مومن انقلابی طراحی و عملیاتی شده است.

ناو سنگین رزمی، اطلاعاتی و پشتیبانی شهید رودکی به مثابه یک شهر دریایی متحرک است که با تمام تجهیزات و امکانات لازم آماده انجام ماموریت‌های اقیانوسی با ایجاد امنیت پایدار خطوط مواصلاتی دریایی و امدادرسانی به ناوگان تجاری و صیادی جمهوری اسلامی و کشورهای منطقه‌ای می‌باشد.

بنابراین گزارش، با پیوستن این شناور سنگین به ظرفیت‌های نیروی دریایی سپاه، ماموریت دریادلان سپاه برای حضور مقتدر در آب‌های دوردست، از امروز آغاز شد.


برچسب‌ها: آسمانی ها,سپاه,ناو,شهیدرودکی

تاريخ : شنبه 1 آذر 1399 | 11:53 | نویسنده : سعید علوی |

ملاعمر شاهوزهی از سرکردگان ارشد گروه تروریستی ‎جیش العدل و طراح حمله چندین انتحاری به مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور به هلاکت رسید.

ملاعمر شاهوزهی، از سرکردگان ارشد گروه تروریستی ‎جیش الظلم و طراح حمله انتحاری به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه اصفهان در سال ۹۷ به همراه ۲ همراهش در منطقه تربت پاکستان به هلاکت رسید.

عمر شاهوزهی (ملقب به ملا عمر) رهبر جیش الظلم همراه دو پسرش در شهر تربت پاکستان در کمین نیرو‌های ضد تروریست ایران گرفتار شده و همگی کشته شدند.

به شهادت رساندن ۱۴ مرزبان ایران در سراوان، ربودن ۵ مرزبان ایرانی در سال ۹۲، ربودن ۱۲ مرزبان ایرانی در سال ۹۷ و حمله به بالگرد در سروان و حمله به پایگاه بسیج در نیکشهر از سوابق تاریکی جنایت بار این تروریست سابقه دار است.

عمر شاهوزهی شرور خطرناک و معروف منطقه بلوچستان که یکی از سرگردگان قاچاق مواد مخدر در مرز بین کشور ایران و پاکستان محسوب می‌شد، اقدامات تروریستی بیشماری را علیه مردم مظلوم منطقه به تنهایی و یا با همکاری گروهک‌های تروریستی دیگر به انجام رسانده است.

شرور عمر شاهوزهی در راستای مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سلطنت طلبان خارج از کشور، سرویس‌های جاسوسی کشور‌های معاند ایران و منافقین در ارتباط بوده و کمک‌های اطلاعاتی و مالی زیادی از آن‌ها جهت تشدید فعالیت‌های خود در منطقه بلوچستان دریافت کرده و به عنوان یکی از حامیان گروهک‌های تروریستی موسوم به سپاه صحابه، جیش النصر، جیش العدل، جند الشیطان مقادیری از این کمک‌های مالی و اطلاعاتی را جهت انجام اقدامات تروریستی در اختیار گروهک‌های مذکور قرار می‌دهد.

در یکی از آخرین اقدامات تروریستی این اشرار شامگاه چهارشنبه ۱۶ مهر ماه ضمن تماس با ۱۱۰ ماموران نیرو‌ی انتظامی را به محل کمین خود هدایت می‌کنند و ستوان سوم آیت‌الله خانعلی‌پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی و سرباز وظیفه محمد رضا نظریاتی را به شهادت رسانده و بر اثر حمله به پاسگاهی در سراوان نیز درجه دار پرویز کیخایی و سرباز وظیفه شمس آبادی را مجروح کرده‌اند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,هلاکت,ملاعمرشاهوزی

تاريخ : شنبه 1 آذر 1399 | 11:51 | نویسنده : سعید علوی |

فرماندهان نیروی هوایی ارتش ایران و عراق دیدار کردند

، در ادامه دیدار‌های هیئت عالی رتبه نظامی عراق با همتایان خود در کشورمان، سرلشکر خلبان شهاب جاهد علی فرمانده نیروی هوایی عراق با امیر سرتیب خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو دیدار و در خصوص زمینه‌های همکاری دوجانبه و هم‌افزایی منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

 

در این دیدار طرفین با تاکید بر وجود زمینه‌های همکاری مشترک عملیاتی، فنی، تعمیر و نگهداری سامانه‌های پرواز


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نهاجا,نیروی,هوایی,عراق

تاريخ : پنج شنبه 29 آبان 1399 | 15:49 | نویسنده : سعید علوی |

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا از تعطیلی ۱۵۰ شهر و کلانشهر از روز شنبه اول آذر به مدت ۲ هفته خبرداد و گفت: منع تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهرهای قرمز اعمال می‌شود.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در پایان نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور، در محل وزارت کشور گفت: آخرین آماری که در ارتباط با شهرهای قرمز داریم تعداد ۱۲۴ شهر در کشور، وضعیت قرمز، حدودا ۱۵۰شهر نارنجی و ۹۸ شهر هم وضعیت زرد دارند. این طرح قطعاً از روز شنبه اجرا خواهد شد و قریب به ۲۵ مرکز استان نیز در سطح هشدار سه یعنی قرمز قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در شهرهای قرمز موضوع دیگر منع تردد درون شهری از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح است که علاوه بر منع تردد بین شهری است که در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: همه کلانشهرها جزء این ۲۵ شهر هستند و همه مشاغل بجز مشاغل سطح یک که تامین کننده مایحتاج مردم است مانند سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات و بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی مانند مطب‌ها و امثالهم. در حوزه اداری هم حداکثر یک سوم کارکنان حق حضور دارند.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,کرونا,تعطیلی

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 | 14:14 | نویسنده : سعید علوی |

ارتش چین از آزمایش دو موشک پیشرفته خود در دریای چین جنوبی و اصابت به اهداف از پیش تعیین شده خبر داد.

چین با موفقیت موشکهای «قاتل ناوهای هواپیمابر» را آزمایش کرد

ارتش چین اخیرا دو موشک که به آنها لقب «قاتل ناوهای هواپیمابر» داده شده را با موفقیت شلیک کرد.

به نوشته وبگاه «بیزینس اینسایدر» ارتش چین در ماه آگوست (شهریور) دو موشک «دانگ فنگ ۲۶» و «دانگ فنگ ۲۱» را از«جزایر پاراسل» در دریای چین جنوبی با موفقیت به سمت اهداف از پیش تعیین شده که چند هزار کیلومتر دورتر قرار داشتند، با موفقیت شلیک کرد.

این نخستین بار است که ارتش چین جزییات پرتابهای موشکی خود را افشا کرده و حتی این رویداد را ارتش آمریکا نیز تایید کرده است. این آزمایش یک روز بعد از پرواز غیرقانونی هواپیمای جاسوسی «یو-۲» آمریکا در منطقه مکان برگزاری رزمایش دریایی چین به وقوع پیوست.

«وانگ ژیانگ سو» مقام ارشد نظامی چین گفت که بعد از این ماجرا یک مقام نظامی آمریکا در ژنو پیغام فرستاد  که  اصابت این موشک‌ها به ناوهای آمریکا ، پیامدهای ناگواری به همراه خواهد داشت.

این مقام نظامی اسبق چین گفت که این هشداری به آمریکاست و از این کشور می خواهد تا هیچگونه اقدام نظامی خطرناک را انجام ندهد. «سانگ ژانگ‌پینگ» از دیگر مقامات ارشد سابق ارتش چین نیز در این زمینه گفت، این ماموریت به وضوح نشان داد که چین می‌تواند با دقت و با موشک‌های برد  بلند به کشتی‌های متوسط یا بزرگ حمله کند.

یک گزارش یک بخش نظامی وزارت دفاع آمریکا نیز تایید کرد که چین از آمریکا  در بخش توسعه موشکی و کشتی سازی سبقت گرفته است.

موشک دانگ فنگ -۲۶، ۴۰۰۰ کیلومتر برد دارد و قادر به حمل کلاهک متعارف یا اتمی علیه اهداف زمینی یا دریایی است. دانگ فنگ- ۲۱ نیز بردی معادل ۱۸۰۰ کیلومتر دارد و از آن به عنوان اولین موشک بالستیک ضد کشتی جهان یاد می‌شود.


برچسب‌ها: آسمانیها,چین,موشک,قاتل,ناوهواپیمابر

تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 | 14:11 | نویسنده : سعید علوی |

 ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳ روز قبل یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین مربی غرب آسیا ۲۰۲۰ به راه انداخت. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس هم در فهرست نامزد‌های این نظرسنجی حضور داشت.

امروز (شنبه) نظرسنجی AFC به اتمام رسید. در نهایت گل محمدی با کسب ۵۲ درصد آرا به عنوان بهترین مربی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در منطقه غرب انتخاب شد.

 

پرسپولیس با هدایت گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,فوتبال,پرسپولیس,گل,محمدی,غرب,اسیا

تاريخ : شنبه 24 آبان 1399 | 13:22 | نویسنده : سعید علوی |

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آمادگی نهاجا با هوشیاری و قدرت رزمی بالا موجب تقویت روحیه و اعتماد مردم است.

مراسم دانش آموختگی خلبانان تاکتیکی اف ۵ و میگ ۲۹ دوره شهید دوم خلبان محمدرضا رحمانی با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین ارشد نیرو در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.

امیر نصیرزاده در این مراسم ضمن تمجید از عملکرد تیم اعزامی پایگاه شهید فکوری تبریز به نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، این حضور موفق را نتیجه آموزش درست و توان رزمی بالا دانست و گفت: پایگاه‌های نیروی هوایی در این رزمایش عملکرد موفقی داشتند و این رزمایش از بُعد تاکتیکی، پشتیبانی و نیل به اهداف از پیش تعیین شده، یک رزمایش موفق و مؤثر در ارتقا توان رزمی نیرو بود.

وی افزود: ما به عنوان سربازان ملّت، این پیام را به مردم عزیزمان دادیم که با آمادگی، هوشیاری و قدرت رزمی بالا، توانایی تأمین امنیت آسمان کشور را داریم که این پیام قطعاً موجب تقویت روحیه و اعتماد مردم شریف خواهد بود و همچنین دشمنان ما هم در ارزیابی‌های خود از این رزمایش خواهند فهمید که رزمندگان ما قدرت و توانمندی لازم برای پاسخ مناسب به تهدیدات آن‌ها را دارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن اشاره به تاکتیک‌های نوین استفاده شده در این رزمایش، افزود: تاکتیک‌های جنگی در دنیا در حال تغییر هستند و ما در این رزمایش در کنار هواپیما‌های با سرنشین در ابعاد مختلف رزمی، مراقبت، شناسایی و جنگال از پهپاد‌ها نیز استفاده کردیم.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نهاجا,امیرنصیرزاده

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 24 آبان 1399 | 13:19 | نویسنده : سعید علوی |
 

در آستانه نهمین سالروز شهادت شهید تهرانی مقدم، کاربران در صفحات توئیتری خود، یاد این دانشمند برجسته را زنده کردند.

شهید طهرانی مقدم فردا ۲۱ آبان‌ماه، نهمین سالروز شهادت سردار حسن تهرانی مقدم سردار شهید سپاه اسلام است، دانشمند شهیدی که بخش عظیمی از افتخارات موشکی جمهوری اسلامی به نام او زنده است. شهید تهرانی مقدم توانست در دوران فرماندهی خود با همکاری سایر دوستان پاسدارش تحول عظیمی در صنعت موشکی ایجاد کند.

به همین مناسبت جمعی از کاربران هشتگ‌های #شهید_طهرانی_مقدم، #طهرانی_مقدم و #پدر_موشکی_ایران را در شبکه‌های اجتماعی داغ کرده و یاد او را زنده کردند

گفتنی است؛ شهید تهرانی مقدم پس از مجاهدت‌های فراوان سرانجام در تاریخ ۲۱ آبان سال ۹۰ و در آستانه عید غدیر وقتی برای انجام آزمایش موشکی به پادگان امیرالمؤمنین (ع) ملارد رفته بود بر اثر انفجار زاغه مهمات به جمع یاران شهیدش پیوست.


برچسب‌ها: آسمانی ها,شهید,تهرانی مقدم,موشک

تاريخ : چهار شنبه 21 آبان 1399 | 13:21 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت