فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ با اجرای موفق عملیات راهبردی موشک‌های بالستیک دوربرد ضد ناو‌های متخاصم دشمن و انهدام اهداف از فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری به انجام رسید. در این مرحله از رزمایش که با حضور سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی برگزار شد؛ پس از کشف موقعیت ناو‌های متخاصم فرضی دشمن توسط سامانه‌های اطلاعاتی نیروی هوافضای سپاه، موشک‌های بالستیک دوربرد کلاس‌های متنوع از فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری اهداف منظور رزمایش در شمال اقیانوس هند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,سپاه,رزمایش,موشکی,پیامبراعظم(ص)15

تاريخ : یک شنبه 28 دی 1399 | 12:32 | نویسنده : سعید علوی |
 در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ ارتش، زیردریایی بومی فاتح برای نخستین بار عملیات شلیک اژدر را انجام داد.
 

به نقل از روابط عمومی ارتش، در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش، زیردریایی بومی فاتح برای نخستین بار عملیات شلیک اژدر را انجام داد.

در این بخش از رزمایش زیردریایی بومی فاتح که به دست متخصصان جوان و متعهد کشورمان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با همکاری نیروی دریایی ارتش ساخته شده است، با شلیک اژدر و اصابت به هدف، بخش دیگری از توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشت.

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی سخنگوی رزمایش با اعلام این خبر، اجرای عملیات پهپادی را از دیگر اقدامات انجام شده در رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نداجا عنوان کرد و گفت: در این رزمایش بخش‌هایی از سامانه‌های پهپادی با مأموریت‌های مختلف شناسایی، شناسایی رزمی و رزمی به کار گرفته شد که عملکرد مناسبی داشتند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نداجا,رزمایش,دریایی,اقتدار99

تاريخ : یک شنبه 28 دی 1399 | 12:27 | نویسنده : سعید علوی |

در مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نداجا، یک فروند زیر دریایی بیگانه، مورد شناسایی و رصد قرار گرفت.

در مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نداجا، یک فروند زیر دریایی بیگانه، مورد شناسایی و رصد قرار گرفت.

تحرکات این زیردریایی که قصد نزدیک شدن به منطقه رزمایش نیروی دریایی ارتش در منطقه شمال اقیانوس هند را داشت، با شناسایی به موقع توسط بالگرد‌های ضد زیردریایی مورد رصد قرار گرفت که پس از آگاهی از شناسایی خود، بلافاصله منطقه رزمایش را ترک کرد.

رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش از روز گذشته در منطقه سواحل مکران و شمال اقیانوس هند با حضور یگان‌های سطحی، زیرس


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نداجا,رزمایش,دریایی,اقتدار99

تاريخ : یک شنبه 28 دی 1399 | 12:25 | نویسنده : سعید علوی |
 

رئیس نیروی پلیس ساختمان کنگره آمریکا می‌گوید مقام‌های امنیتی سنا و مجلس نمایندگان مانع درخواست کمک وی برای اعزام گارد ملی جهت مقابله با مهاجمان به این ساختمان شدند.


علی‌رغم اینکه برخی قانونگذاران آمریکایی مدعی بودند «استیون ساند» رئیس نیروی پلیس کنگره برای مقابله با هجوم هواداران «دونالد ترامپ» به این ساختمان درخواست کمک نکرده ولی او روایت دیگری از این ماجرا دارد.

ساند در مصاحبه با روزنامه «واشنگتن‌پست» افشا کرد که مقام‌های امنیتی مجالس سنا و نمایندگان آمریکا مانع تلاش‌های وی برای فراخواندن گارد ملی جهت مقابله با طرفداران ترامپ شدند که به ساختمان کنگره حمله کرده بودند.

وی در این باره توضیح داد، حتی بعد از آن که بخش اطلاعاتی پلیس کنگره تخمین زد تعداد معترضانی که ترامپ از آنها برای حضور در واشنگتن و حمله به کنگره دعوت کرده بیش از تظاهرات‌های گذشته خواهد بود، بازهم مسئولان ارشد او تمایلی نداشتند که گام‌‌های رسمی برای اعزام گارد ملی بردارند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» به نقل از این مصاحبه، رئیس نیروی پلیس کنگره گفت که از مقام‌های امنیتی مجالس سنا و نمایندگان برای درخواست آماده‌باش گارد ملی در صورت نیاز سریع به پشتیبانی مجوز خواسته بود اما آنها این اجازه را به وی ندادند.

ساند با تاکید بر اینکه درخواست وی از مقام‌های بالادستی امنیتی برای کمک گرفتن از گارد ملی، شش بار رد شد، اظهار داشت: «اگر گارد ملی را داشتیم، می‌توانستیم مدت زمان طولانی‌تری تا موقع رسیدن مأموران بیشتر از سازمان‌های امنیتی، آنها (مهاجمان) را عقب نگه داریم».

 


برچسب‌ها: آسمانی هابحرانکنگرهامریکا

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 | 10:15 | نویسنده : سعید علوی |
واکسن مشترک ایران و کوبا

علیرضا بیگلری ; با اشاره به حضورش در کوبا در راستای پروژه مشترک تولید واکسن کرونا با این کشور اظهار کرد: ایران یکی از باسابقه ترین کشورهای منطقه در امر ساخت واکسن است و انستیتو پاستور نیز نشان داده که نخستین موسسه‌ای است که در خاورمیانه اقدام به تولید واکسن کرده است.

وی افزود: سالهاست که واکسن‌های ایرانی در داخل مرزها تولید شده و می‌توان گفت که قریب به اتفاق ایرانی‌ها یکی از واکسن‌های انستیتو پاستور را دریافت کرده و در بدنشان تزریق شده است.

رئیس انستیتو پاستور ایران با بیان اینکه تجربه بسیار خوبی در انستیتو پاستور و رازی در امر واکسن سازی در داخل کشور وجود دارد، ابراز کرد: حدود ۴۰ سال پیش نوع و روش تولید واکسن تغییر پیدا کرده و واکسن‌های با فناوری زیستی ساخته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تنها کشوری که به ایران تکنولوژی واکسن داده کوبا است عنوان کرد: حدود دودهه پیش تکنولوژی ساخت واکسن هپاتیت B به انستیتو پاستور ایران منتقل شده است که درصد بسیار بالایی از ایرانی‌ها این واکسن را دریافت کردند.

بیگلری بیان کرد: با ورود فناوری ساخت واکسن هپاتیت B از کوبا به ایران نه تنها ایران توانایی ساخت واکسن با فناوری زیستی را پیدا کرد، بلکه این صنعت در داروسازی ایران نیز شکل گرفت. به طوری که اولین گروهی که در کوبا آموزش دیدند همان هایی بودند که علاوه بر تولید واکسن داروهایی با این تکنولوژی را تولید کردند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,واکسن,کووید19,ایران,کوبا

تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 | 10:10 | نویسنده : سعید علوی |

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با اینکه ایران قصد تهاجم به هیچ کشور همسایه‌ای را ندارد، اما در برابر هرگونه تهدید به طور کامل آماده است.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از یگان‌ها و سامانه‌های پهپادی ارتش در جریان برگزاری تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با اشاره به بازدارندگی و پیشرفت ارتش و نیرو‌های مسلح در حوزه پهپادی و اقتدار دفاعی کشور گفت: امروز دستاورد‌های جدید و فوق العاده ارزشمندی از فعالیت‌های تحقیقاتی نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر این که در لبه فناوری جهانی در حال پیشرفت روز افزون قرار داریم افزود: مسئله پهپاد در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مسیر بلوغ ارزشمندی قرار گرفته است که در این تمرین بزرگ پهپادی بخش‌هایی از این پیشرفت‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تمرین پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین رزمایش‌های متعددی که در روز‌های اخیر در خلیج فارس صورت گرفته و در روز‌های آتی صورت خواهد گرفت، نشانگر آمادگی کامل نیرو‌های مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید نسبت به امنیت و دفاع کشور عزیزمان است.

سرلشکر باقری در خصوص آخرین وضعیت منطقه خاطرنشان کرد: متاسفانه در روز‌های اخیر تحرکاتی از جانب ارتش تروریست و جنایتکار آمریکا در منطقه صورت گرفته است و پرواز‌هایی از هواپیما‌های دوربرد یا سایر موارد را در جهت قدرت‌نمایی و ایجاد وحشت به نمایش گذاشتند. همچنین اتهاماتی را به جمهوری اسلامی وارد کرده‌اند که این آمادگی‌ها و رزمایش‌های متعدد و انتقال نیرو در راستای به نمایش گذاشتن آمادگی کامل نیرو‌های مسلح برای دفاع از مرز‌های زمینی، هوایی، دریایی و امنیت ملی کشور است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران قصد تهاجم و تجاوز به هیچ کشور همسایه‌ای را ندارد، اما در برابر هرگونه تهدید به طور کامل آماده است، دستان نیرو‌های مسلح قهرمان ما بر روی ماشه‌ها قرار دارد و چنانچه دشمنان کوچکترین خطایی کند، حتما نیرو‌های مسلح پاسخ جانانه‌ای خواهند داد.


برچسب‌ها: آسمانی ها,رزمایش,پهپادی,سردارباقری

تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1399 | 10:51 | نویسنده : سعید علوی |
رزمایش پهپادی
به گزارش میثاق نیوز، تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صد‌ها فروند پهپاد از نیرو‌های چهارگانه ارتش صبح سه شنبه در منطقه عمومی سمنان برگزار شد. طبق اعلام مقامات ارتش جمهوری اسلامی ایران  در این رزمایش تعدادی از انواع پهپاد‌های بومی ارتش ماموریت‌های مختلف رزمی، مراقبت و شناسایی، جنگالی و انتحاری در برد‌های پروازی مختلف از برد کوتاه تا برد دور حضور دارند. البته در کنار برگزاری این رزمایش یک نمایشگاه از دستاوردهای پهپادی نیز برپا شده است.

]کدام رزمایش پهپادی ارتش


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,رزمایش,پهپادی

تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1399 | 10:48 | نویسنده : سعید علوی |

نیرو‌های مسلح مکتب جهاد و مقاومت را با انگیزه مضاعف ادامه خواهند داد

نیرو‌های مسلح مکتب جهاد و مقاومت را با انگیزه مضاعف ادامه خواهند داد

  سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به‌مناسبت سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط دولت تروریست آمریکا، ضمن تاکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای تحقق مکتب آن شهید والامقام، عزم جمهوری اسلامی ایران و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان برای انتقام از آمران و عاملان این جنایت تروریستی و خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا را اجتناب‌ناپذیر توصیف کرد.

برچسب‌ها: آسمانی ها,سردار,باقری,شهادت,سردار,سلیمانی

تاريخ : شنبه 13 دی 1399 | 13:10 | نویسنده : سعید علوی |

 

 ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از فرماندهان، دانشجویان و دست اندرکاران سی و هفتمین دوره تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به روح پاک سردار سرافراز قاسم سلیمانی درود می‌فرستیم و علو درجات را برای او خواستاریم. سردار سلیمانی و همه ما نظامیان، نگهبانان کشور هستیم و وظیفه حفاظت از این خاک پر افتخار را داریم، زیرا این خاک ارزشمند است. خاک و نام ایران، خلیج فارس و پرچم و ملت ایران برای ما مهم است و پاسداری از آن، نزد خداوند پاداش دارد.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,سرلشکر,موسوی

تاريخ : شنبه 13 دی 1399 | 13:7 | نویسنده : سعید علوی |
 امیر حاتمی گفت: نیرو‌های مسلح ما ارتباط با کیفیت بالاتر، با سرعت بیشتر و امن‌تر و سهل‌تری خواهند داشت که موجب ارتقای توان رزم آنها خواهد شد.
 

نیروهای مسلح از این پس ارتباط باکیفیت‌ تر و با سرعت بیشتری خواهند داشت امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح  در آیین رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید هسته‌ای و دفاعی و دانشمند برجسته و ممتاز دکتر محسن فخری‌زاده و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با اشاره به رونمایی از این خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در وزارت دفاع گفت: این مجموعه یکی از پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی محصولات الکترونیکی و مخابراتی در کشور است که در فضایی بازیربنای ۲۵۰۰ مترمربع درقالب اتاق تمیز و باحساسیت بالا ایجاد شده و ظرفیت تولید بیش از ۱۰ هزار دستگاه مختلف الکترونیکی را در ماه دارد.

وی با اشاره به برخی از این دستاورد ملی در حوزه الکترونیک گفت: این مجموعه قادر است تمام برد‌های الکترونیکی را به صورت کاملا اتوماتیک و با کیفیت و سرعت بسیار بالا (۷۰۰ هزارقطعه درساعت) تولید کند.

وزیر دفاع با بیان اینکه تمامی محصولات تولیدی این مجموعه دارای فناوری‌های بومی بوده و به وسیله متخصصان وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است، تصریح کرد: ایجاد این خط تولید در شرایط سخت تحریمی و پیچیدگی‌های مختلف تأمینِ منابع، ارزش راه‌اندازی این دستاورد ملی را چند برابر می‌کند.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,وزارت,دفاع,امیر,حاتمی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 13 دی 1399 | 13:2 | نویسنده : سعید علوی |

 شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود در جنوب لبنان گزارش داد: سحرگاه امروز یک بمب در مسیر گشتی نظامیان اسرائیلی در بخش اشغال شده شهرک العدیسه رخ داد.

بر اثر این انفجار، شماری از نظامیان اشغالگر صهیونیست آسیب دیدند.

بنا بر اعلام علی شعیب، خبرنگار شبکه المنار، در پی وقوع این انفجار صدای داد و فریاد صهیونیست‌ها شنیده شده است و به دنبال آن هم آمبولانس‌ها به محل حادثه اعزام شده‌اند.

او افزود: هنوز از ماهیت و علل انفجار و تعداد زخمی‌های دشمن اطلاعی در دست نیست.

 

این انفجار همزمان با موج جدید تنش‌ها در منطقه روی داد.


برچسب‌ها: آسمانی ها,انفجار,بمب,رژیم,صهیونیستی

تاريخ : یک شنبه 7 دی 1399 | 12:5 | نویسنده : سعید علوی |

هراس ارتش رژیم صهیونیستی از توانمندی نظامی ایران

  به نقل از پایگاه ایلاف، یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد جمهوری اسلامی ایران ممکن از طریق یمن یا عراق به اراضی اشغالی حمله کند.

 

هیدای زیلبرمن با یادآوری آماده باش زیردریایی‌های رژیم صهیونیستی مدعی شد: رصد اطلاعاتی ما نشان می‌دهد ایران در یمن و عراق هوایپما‌های هدایت شونده و موشک‌های هوشمندی را در اختیار دارد که قادرند خاک اسرائیل را هدف قرار دهند، بنابراین ایران ممکن است از طریق این دو کشور به ما حمله کند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,قدرت,ایران,ارتش,رژیم,صهیونیستی

تاريخ : یک شنبه 7 دی 1399 | 12:2 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت