فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در آیین تجلیل از رهپویان وحی و حافظان قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ستاد ارتش برگزار شد، گفت: امروز دشمن به دنبال اشغال فضای فکری جوانان ما است.
به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، وی در این مراسم با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال اشغال فضای فکری جوانان ما است افزود: امروز شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن بی‌صدا کشته می‌گیرد و تنها راه خروج از این وضعیت، مراجعه به اساسنامه و مرام‌نامه قرآن است. 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین افزود: بر ما واجب است بعد از پیوند با قرآن فرهنگ قرآن را هم توسعه دهیم و در این زمینه نباید از حرکت ایستاد و حرکت قرآنی باید با قوت ادامه پیدا کند. 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه یک رقابت قرآنی در میان نیروهای مختلف ارتش به وجود آمده است، تصریح کرد: این اتفاق مبارکی است که باید با قوت ادامه یابد.
 حجت الاسلام والمسلمین فقیه رئیس(سابق) اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا نیز در این مراسم اظهار داشت: ما در سال گذشته 190 نفر حافظ قرآن و در ترم دوم 292 حافظ قرآنی را در سطح سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تربیت کردیم و در سال جاری هم این روند ادامه دارد.
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح‌های جامع فرهنگی و قرآنی را در دستور کار خود قرار داده و به سازمان‌های ذیربط ابلاغ کرده است که یکی از مهمترین این طرح‌ها، طرح نهضت قرآنی است که بر اساس آن، همه کارکنان باید روزانه یک آیه را قرائت کنند و از فیوضات آن بهره‌مند شوند
حجت الاسلام فقیه همچنین با اشاره به تهدیدهایی که جامعه امروز را به مخاطره انداخته است، گفت: اگر طرح‌های جامع قرآنی را اجرا کنیم، مطمئن باشید که تهدیدها مهار شده و خانواده‌های ما بعنوان الگوی خانواده قرآنی در جامعه مطرح می‌شوند.

برچسب‌ها: آسمانی هاارتشعقیدتیسیاسی

تاريخ : دو شنبه 6 شهريور 1396 | 11:10 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت