فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت امیرمومنان، حضرت علی (ع) فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در  محل ستاد فرماندهی کل ارتش در جلسه‌ای صمیمی با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار صمیمانه که ظهر امروز چهارشنبه ( اول اردیبهشت ماه 1395) و به مناسبت فرارسیدن اعیاد ماه مبارک رجب، تحت عنوان «جلسه اخوت» در محل ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد، فرماندهان عالی رتبه ارتش و سپاه در نشستی صمیمی با یکدیگر به گفت و گو پرداختند و در پایان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر جلسه را به پایان رساندند.








برچسب‌ها: آسمانی هافرماندهانارتشسپاه

تاريخ : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395 | 21:27 | نویسنده : سعید علوی |

 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، "حمد بن جاسم آل ثانی" نخست وزیر سابق قطر در مصاحبه اخیر خود با روزنامه فایننشال تایمز چاپ انگلیس به هوش و ذکاوت ایرانی ها در مذاکرات هسته ای اذعان کرد.
 
وی در بخشی از مصاحبه خود گفت: من باید به یک چیز اعتراف کنم و آن این است که ایرانی ها از ما باهوش ترند و صبر بیشتری دارند. آنها مذاکره کنندگان بهتری هستند. نگاه کنید چند سال ( باقدرتهای جهانی) مذاکره کردند؟ آیا به نظر شما یک کشور عربی می تواند این مدت زمان به مذاکره بنشیند؟
 
وی در بخش دیگری از مصاحبه خود در خصوص سلسله گفتگوهای "جفری گولدبرگ" خبرنگار آمریکایی با باراک اوباما که در مجله آتلانتیک به چاپ رسید، گفت: همه باید از اوباما تشکر کنند. من از اوباما سرخورده شدم؛ اما او را سرزنش نمی کنم. ما عرب ها همانند شریکی قابل اعتماد ظاهر نشدیم. ما باید روابطی ویژه با آمریکا داشته باشیم؛ اما این کشور به مانند گذشته به منطقه نمی آید.
 
وی در ادامه افزود:  در روابط آمریکا با کشورهای خلیج (فارس) ابدا هیچ توازنی وجود ندارد. منطقه خلیج (فارس) 30 سال بهای نفت را به خاطر آنها (غرب) کنترل کرد؛ اما در مقابل چه بدست آوردیم؟ هنگامی که بهای نفت به شدت سقوط می کند به ما می گویند قیمت ها را کنترل کنید و زمانی که بالا می رود فریاد می زنند و ما را کارتل می نامند.

برچسب‌ها: آسمانی هانخست وزیرقطر

تاريخ : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395 | 21:25 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت